///M Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 Sikkert mange av dere som så denne på rudskogen, jeg så den på søndagen, dem starta den opp og kjørte et lite stykke på banen, 4 V8ere er helt sykt, men skjønte ikke, var dette for moro skyld å bygge den, eller er den traktoren vill.hva mer er det med den bortsett fra motorene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 En slik traktor? (Denne har 5 V8ere... Det trengs for å dra tung last...) Tractorpulling er jo sinnsykt tøft !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 Helsike, det var jo et gammelt bilde ser jeg jo nå... Da hadde den "bare" 4 V8ere... Her er et med 5 motorer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 Det var en traktorpuller eller? Meningen med de er å trekke en vogn med en gitt belastning i. Vogna trekkes på sand/grus, og målet er både distanse og tid. Var en del og så på slikt da jeg var mindre. Skikkelig underholdende å se på. Flere tusen gamp i aksjon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 Husker det gikk på tv en del før, men har ikke sett det på flere år... Er det ingen kanaler som sender det lenger?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå