M3cabriolet Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 det er fredagskveld, og vi er inne i den ene timen det er mørkt om natten, jeg kjører i 80 km/t med taket nede i 23 grader på e6 litt sør for hamar og koser meg, på vei til rudskogen for å stille ut min nyinnkjøpte, stylet m3 cab. da kommer jaggu det digre jævla beistet løpende fra venstre, sneier motgående bil, og går pent foran meg! jeg hiver meg på skrubben, men i samme sekund snublet elgen med bakbeina på grillnyrene mine, og deiser pent i panseret for han tar turen i frontruta, og avslutter det hele med en salto, og hard landing i grøfta! de ordene som da fulgte er ikke lovlige å uttale i store deler av verden tror jeg, men jeg fikk da svingt ut til siden og besiktiget skaden. noen sprekker i fangeren, en løs grillnyre, et knust speilglass, en knust frontrute, et bra bulka panser, og en del småbilker på dør, og skjerm, og ruteramme! men det utrolige her er: ruterammen tåler å treffe en elg på flere hundre kilo i ræva i 80 km/t uten å bli skakk!! etter et par telefoner til kjente og familie, politiet, og villtnemda, gikk turen til rudskogen alikevel, og oppmeksomheten var stor, vi snakker intervju med gatebilfilmen, og glenn rodney på panseret som "elg"! hvis noen har bilde av den fra gatebil på rudskogen kan dere godt legge det her på tråden, jeg har ikke mulighet! denne turen overbeviste meg mer enn noe! bmw er best, og jeg skal aldri kjøpe noe annet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 D er d jeg sier: Skal aldri ha noe annet enn BMW! Synd d med bilen, men må si at d var en bra historie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 Så det var bilen din som stod i nedkjøringen til gocart banen altså, med "høst prosjekt" eller ett eller annet i frontruta?? Litt synd da, så fin ut til det skjedde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2005 jepp, det var den som stod der ja! jeg får nok fiksa den igjen, får bar igjen på forsikringa, og jeg er biloppretter/billakkerer så... bilen skal få gjennomgå litt ombygging i vinter og, div bredding ++++++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 da kan du bruke tiden til å reflektere på om det er nødvendig med ståplass for teens festa på frontfangeren For de som vil se resten av bildene og (ikke mine), ligger de her: http://downloads.azzido.no/Bilder/gatebil-juli-2005/index.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2005 hhe... de er for store, jeg vet det, men de skal av, og byttes ut med noe annet, det skal gjøres mye med bilen i løpet av vinteren! leker meg litt med tanken på kompressor og! hehehehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 noen som fortsatt mener at det er elgen, og ikke bmw som fra nå av er skogens virkelige konge?? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 Jeg likte pelsen i frontruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 Elg er skumle dyr... tung og dumme... det er da bra at du ikke mister bonus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 Kjedlige greier, men kanskje du kan vurdere og få på org M3 front hvis den andre er ødelagt?? Syns den va litt for "Harry" til og være en M3, sorry........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 Kan vel egentlig ikke bli mer overbevist en jeg allerede er, men nok en gang et bevis på at BMW er BEST!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 BRa eksempel på holdbare biler ja. Synd med ny bil på treff og greier, men bra histore edit: skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 jævla kjipt det der da! har aldri troffet elg sell men har det med å bli påkjørt av gammle kjærringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Ikke vær trygg på at du er like heldig neste gang. Og skal du kunne konstatere at BMW er best på elg-treff så må du først prøve å kjøre ned noen flere elger med andre biler. Uansett glad det gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Jeg likte pelsen i frontruta Humm trudde plusj var ut jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå