Gå til innhold

skinnseter

eriklepe
 Share

Anbefalte innlegg

Her har jeg noe som virkelig funker!! Husker ikke va produktene het i farten. Først et type rensemiddel. La det få tørke skikkelig, før man gnidde inn (hardt) et slags fettmiddel flere ganger til setene blir mettet. Setene som var skikkelig tørre, da mener jeg tørre å stygge, fikk glansen og mykheten igjen.

Aldri trodd noe skulle funke så bra.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et offtopic til de som har skinn:

Er det ikke et helvete å sette seg inn hvis bilen har stått ute et par timer i sola? Pluss at det blir veldig klamt om sommern (med shorts , bar overkropp osv) ? Selvsagt ser skinn utrolig flott ut, men jeg synes skinn har et par minus med funksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et offtopic til de som har skinn:

Er det ikke et helvete å sette seg inn hvis bilen har stått ute et par timer i sola? Pluss at det blir veldig klamt om sommern (med shorts , bar overkropp osv) ? Selvsagt ser skinn utrolig flott ut, men jeg synes skinn har et par minus med funksjon.

joda det stemmer at de blir veldig varme og klam om man sitter med bar hud i setene men det ser jo så mye bedre ut en stoff også syns jeg de generelt er bedre å sitte i. føles mye fastere å sitte i. selv om det er noen minus sider med skinn så blir jeg ikke å kjøpe en bil uten skinn. det er et must med skinn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lyst tøy-interiør i gamlebilen. Svettet like mye i den, men da fekk eg fine svettemerker i setet. Rygg og sete fikk store brune flekker. :cry:

Var ett he..... å få vekk igjenn.

Med skinnseter: no problem.

Gjekk over setene med autoglym leather care cream(?) igår, og ble rimeligt fornøyd med resultatet.

Gjekk og over bilen med autoglym deep shine polish. Den imponerte meg!

Lett å påføre, og kjempefornøyd med resultatet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også litt OT, men når skinnsetene er varme om sommeren er det jo bare å sette på A/C / Klima'n og vente 5min før man setter seg inn i bilen. Da er setene helt greie å sitte i. Slipper å brenne bort alt av hud på kroppen. :) (For de som har slikt utstyr da.. Dessverre har ikke jeg det lenger. Savner det gitt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hendt meg at jeg har skriki noe sinnsykt i sommer.

Quote: Auuu!!! *blåseblåse*

Jupp, der er meg det, når jeg setter meg inn i bilen etter en snar dykkert :P

Men jeg kunne aldri tenkt meg å hatt kjedelig stofftrekk istedenfor stilfult skinntrekk 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...