mAZE Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 Ja, som overskriften sier, hvordan får jeg bort disse.. Ser ut som steinsprut. Det går bort om jeg bruker en negl. Er det noe middel som fjerner dette? Eller må jeg pusse det bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Har bruket felg/dekk vask å sprutet på å bare gnidd over med en fille eller no etterpå, det virker knall!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2005 Har bruket felg/dekk vask å sprutet på å bare gnidd over med en fille eller no etterpå, det virker knall!! Ok.. Har selv noe sånn guffe man sprayer på og lar sitte på en 30sek og så skal det tas bort med svamp. Kan jo prøve med fille istedenfor å gni litt ja. Er ikke pent med de flekkene. Er jo på alle fire også.. Men, da vet jeg å jeg har å gjøre når jeg vasker bilen i morra.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2005 Prøvde å gni det bort i dag med den felgrensen jeg har, men det hjalp ikke. Hva slags middel anbefales til dette formålet? Den jeg brukte er en Turtle Wax felgrens (ett eller annet). Kan jo ta bilder av hvordan felgene ser ut, men regner med mange har vært borti samme problemet selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Bruk avfetting....på jobb har vi en avfettingtype som er så sterk at jeg er sikker på om hvis det ligger for lenge på bilen er det hardt å være lakk men på felger er de ypperlige! spray på å gnikk...eller prøv å polere felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Lakkrens skal funke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2005 Ok takker for ideer. Skal se på det når været blir bedre igjen, orker kjøre ut bilen engang i dette været. Noe av prikkene kan vel være at klarlakken har flasset av kanskje? Regner med det ser annerledes ut. Noe av de kan jeg ihvertfall pirke av meg fingrene. Men skal prøve med lakkrens jeg. Og polere de. Og kanskje avfetting og jeg finner noe som duger. Vil ikke ha felgene slik. De er så blanke og fine helt til du kommer helt inn på de.. Da ser man flekkene. Så, hold avstand til bilen min.... Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Ok takker for ideer. Skal se på det når været blir bedre igjen, orker kjøre ut bilen engang i dette været.Noe av prikkene kan vel være at klarlakken har flasset av kanskje? Regner med det ser annerledes ut. Noe av de kan jeg ihvertfall pirke av meg fingrene. Men skal prøve med lakkrens jeg. Og polere de. Og kanskje avfetting og jeg finner noe som duger. Vil ikke ha felgene slik. De er så blanke og fine helt til du kommer helt inn på de.. Da ser man flekkene. Så, hold avstand til bilen min.... Hehe Åssn gikk det,fikk du vekk prikkene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2005 Ok takker for ideer. Skal se på det når været blir bedre igjen, orker kjøre ut bilen engang i dette været.Noe av prikkene kan vel være at klarlakken har flasset av kanskje? Regner med det ser annerledes ut. Noe av de kan jeg ihvertfall pirke av meg fingrene. Men skal prøve med lakkrens jeg. Og polere de. Og kanskje avfetting og jeg finner noe som duger. Vil ikke ha felgene slik. De er så blanke og fine helt til du kommer helt inn på de.. Da ser man flekkene. Så, hold avstand til bilen min.... Hehe Åssn gikk det,fikk du vekk prikkene?? Har ikke prøvd enda. Holder på med å få i orden basskassa og få laget ferdig "bagasje"-rommet. (Om en kan kalle det det.) Men skal prøve til helga, og se hvordan det går da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå