S3TR Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 En modellspesifikk klubb er i emning: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81868 Dette er ikke ment å stjele medlemmer fra BIMMERS, men være et alternativ for oss med E30 i hjertet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 BMWCCN er jo E30-klubb.. ihvertfall forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 da er d vel like greit du lager en egen gren her inne da som du kan snakke om kun e30. og kanskje gunnar er snill med deg om den blir poppulær og låser den på topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3TR Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2005 Hehe..BMWCCN forumet er nokså fokusert på E30 ja! Tja..der er vel mange måter å løse dette på, men jeg er ikke opphavsmannen. Sjekk tråden på bilforumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Da var vi i gang, alle E30 interesserte er hjertelig velkomne til; E30klubben! Mvh. Espen (crew) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Blir litt feil når siden begynner med skriveleif!No offence... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 hehe kan fort skje det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Blir litt feil når siden begynner med skriveleif!No offence... Siden er nettop kommet opp da, men for all del, katastrofal sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Er det meninga at man skal betale 200 kroner for å være medlem? Eller var jeg litt kjapp der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Var jo ikke akkurat få skrivefeil heller i den "kluppen". Har forståelse for at folk kan ha dysleksi, men det gjør noe med seriøsiteten, og hjelper vel egentlig ikke veldig på betalingsvilligheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Er det meninga at man skal betale 200 kroner for å være medlem? Eller var jeg litt kjapp der? Tror du har forstått riktig, men hva får man for de 200Kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Er det meninga at man skal betale 200 kroner for å være medlem? Eller var jeg litt kjapp der? Målet med klubben er å samle medlemmer på siden, få samarbeid og rabattavtaler med forskjellige bedrifter og på litt lengre sikt arrangere og være med på arrangere treff, både alene og sammen med andre klubber. For 200 kr får man tilgang til siden, man får sticker og medlemskort og man hjelper til med å veksten av klubben. Hvis mange syntes 200 kroner blir for mye blir vi vel nødt til å sette ned kontigenten etter hvert, vi blir nødt til å se, men det koster å ha domene også... Skjønner hva du sier Gunnar, men man må nesten godta sånne ting syntes jeg. Det blir naturligvis fikset snarest. Og hvis man mister trua på en klubb pga noen skrivefeil så syntes jeg det er litt dårlig... En norsk E30 klubb er forsøkt før, vet ikke hva som ser mest seriøst ut jeg, og vi er ikke ferdige med siden vår, ny logo skal lages + div... www.e30power.net EDIT! Etter nærmere diskusjon med crew boss Ehrnst så har vi blitt enige om at kontigenten skal være 100,- Dette er for ett år, og da får man tilgang til siden og medlemskort tilsendt, til bruk til rabattavtaler som vi forhåpentligvis skal klare å få i havn. Stickers vil også bli laget men solgt på si, for de som vil ha det... Andre effekter kommer vel også. Så håper dette er en pris folk kan akseptere. Så det er bare å registrere seg, dere er hjertelig velkomne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Legg merke til at jeg skrev EDIT på innlegget over! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå