Gå til innhold

Interesse for E30 klubb?

S3TR
 Share

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
Er det meninga at man skal betale 200 kroner for å være medlem? Eller var jeg litt kjapp der?

Målet med klubben er å samle medlemmer på siden, få samarbeid og rabattavtaler med forskjellige bedrifter og på litt lengre sikt arrangere og være med på arrangere treff, både alene og sammen med andre klubber.

For 200 kr får man tilgang til siden, man får sticker og medlemskort og man hjelper til med å veksten av klubben. Hvis mange syntes 200 kroner blir for mye blir vi vel nødt til å sette ned kontigenten etter hvert, vi blir nødt til å se, men det koster å ha domene også...

Skjønner hva du sier Gunnar, men man må nesten godta sånne ting syntes jeg. Det blir naturligvis fikset snarest. Og hvis man mister trua

på en klubb pga noen skrivefeil så syntes jeg det er litt dårlig...

En norsk E30 klubb er forsøkt før, vet ikke hva som ser mest seriøst ut jeg, og vi er ikke ferdige med siden vår, ny logo skal lages + div...

www.e30power.net

EDIT! Etter nærmere diskusjon med crew boss Ehrnst så har vi blitt enige om at kontigenten skal være 100,- Dette er for ett år, og da får man tilgang til siden og medlemskort tilsendt, til bruk til rabattavtaler som vi forhåpentligvis skal klare å få i havn. Stickers vil også bli laget men solgt på si, for de som vil ha det... Andre effekter kommer vel også. Så håper dette er en pris folk kan akseptere. Så det er bare å registrere seg, dere er hjertelig velkomne! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...