R Andersen Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 har tatt bilder med mitt digitalkamera og brent bildene på en cd. når jeg henter bildene fra cd`n for å legge dem ut her, så kræsjer det. kommer opp en melding om at siden ikke kan vises for øyeblikket. hva har jeg gjort galt? har jo gjort det før uten problemer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Du må nesten ta det opp med Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Du må laste opp bildene et sted på nettet først. Bruk f.eks http://www.imageshack.us/ Så kan du kopiere adressen og bruke den i meldingen her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2005 Du må laste opp bildene et sted på nettet først. Bruk f.eks http://www.imageshack.us/ Så kan du kopiere adressen og bruke den i meldingen her på forumet. men det gikk jo forrige gang jeg gjorde det. hvorfor går det ikke nå? får prøve å gjøre som du nevnte da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Du mener til galleriet? Høres rart ut.. funker det å laste opp bilder du har på harddisken nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2005 Du mener til galleriet?Høres rart ut.. funker det å laste opp bilder du har på harddisken nå da? til galleriet ja. har ikke prøvd å laste opp bilder fra harddisken. fikk det til å funke ved å laste opp bildene til imageshack først, men de ble litt små.. hvordan får jeg dem til å bli store? jeg er en skikkelig datanerd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Du mener til galleriet?Høres rart ut.. funker det å laste opp bilder du har på harddisken nå da? til galleriet ja. har ikke prøvd å laste opp bilder fra harddisken. fikk det til å funke ved å laste opp bildene til imageshack først, men de ble litt små.. hvordan får jeg dem til å bli store? jeg er en skikkelig datanerd.. Vel datanerd er du vel ikke da. Du blir vel det mottsatte av datanerd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå