bmwdude_1 Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Hvor ligger styreenheten til min 520 e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 bak på høyere side i motorrommet. På motsatt side av sikringsboksen... Der er det en svart boks, jeg regner med at det er styreenheten(Er ikke 100%sikker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Stemmer det. Et vertikalstilt kort oppi den nevnte boksen er hjernen. Det gjelder ihvertfall 520i med M20-motor. Kan være annen plassering for M50. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2005 OK..tok opp boksen å der sto det noe kortlignende greier...Et som det sto siemens på å et som det sto bosch på...hvem av disse er styreenheten? Siemens helt til høyre og bosch til venstre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Bosch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2005 Er du sikker? Trimchip.no måtte ha et nummer for å få laget chippen men jeg fant ikke noe nr som passet med det han gav meg.Men jeg tok ikke opp noen av de... må kanskje gjøre det! 0 261 200 xxx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2005 Faan det var siemens!!!! Må sende hele styreenheten til bergen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå