mAZE Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Hvor får jeg kjøpt slike manomenter som passer mest mulig inn i interiøret på bmw'n? (Så jeg får turbotrykk/Oljetrykk/volt meter osv osv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 de fleste stylingsjapper.får og sånne som går oppetter a stolpen med 2 eller tre manometer.ganska kult! ast har og du finner de i FK katalogen! (ikke felleskjøpet altså) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2005 de fleste stylingsjapper.får og sånne som går oppetter a stolpen med 2 eller tre manometer.ganska kult! ast har og du finner de i FK katalogen! (ikke felleskjøpet altså) Trodde felleskjøpet hadde mye fint jeg,.. Hehe.. Skal ikke ha i a stolpen.. Tengte mer på under knappene til varmeapperatet. Der er det en fin vegg som det er plass til en tre-fire stykker. (Ihvertfall på compact, husker ikke hvordan den var på coupe'n min.. Men samme det.) Tror dette kan bli litt tøft, og ikke minst, kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 autometer er vel nice da. husk att varmeregistereter bak der og d er kke sikkert d er plass til målere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Jeg kjøpte meg noen "Autogauge" manometre (olje temp, vanntemp, voltmeter og bar boost) fra Thorsov sin "Smoke" serie. De er ganske stilige, når du slokker tenningen så blir det helt svart, ser ikke ut som instrumenter før du slår de på. Sånne: Se http://www.autogauge.com for mer info. Passer bra i BMW synes jeg. Rent å pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2005 Takker for det.. Jo da så jeg kule ut de.. Skal sjekke opp mer om det på mandag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 i det lille rommet under computeren \ varme-knappene er kult! så en 325 med tre manometer der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Skal montere det under varmeapp. instrumenteringene. Slik som her: (bilde tatt fra bmwpower.no) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå