Co|a Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 heisan! er ny på forumet her og legger ut noen bilder av kjerra mi! Bmw 320i 90 mod.. kom gjerne med komentarer og ideer til hva som kan bedres/gjøres med bilen! planene videre for bilen er turbomotor til rundt juletider og nytt interiør med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Nydlig bil... jeg skulle ønske jeg hadde en slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Sinnsykt fin! men skulle kanskje ha sota baklyktene... ellers var den nydeli! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Nydelig E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 baklyktene er fine som de er de, soting blir litt jalla for min del..utrolig pen og strøken bil..er ikke noen superfan av e30, men slike eksemplarer kan man bare ikke la være og like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Ja den der må jeg si var fin gitt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 nice car... dette er en vinner ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Den E30en der falt i smak selv hos meg! Skikkelig pen. Rogalandsbil også jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 velkommen skal du være!! liker vanligvis ikke 4-dørs E30, men denne likte jeg! kjempefin! ikke sot baklyktene, det er harry. bilen er fin som den er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Synes du skal sette på mørke baklykter, og sveise igjen bakdørene! Ellers en knallfin E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Jeg er tydeligvis en av få som liker best E30 sedan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Jeg er tydeligvis en av få som liker best E30 sedan.. det er ikke mange av dere nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Jeg er tydeligvis en av få som liker best E30 sedan.. det er ikke mange av dere nei.. Hehe. Synes proposjonene stemmer bedre overens.. unntaket er selvfølgelig E30 M3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Veldig pen bil! Jeg ville ikke gjort så mye mer med den men siden den allerede er stylet litt ville kanskje E36 M3 speil sett bra ut og jeg ville byttet ut refleksplaten bak med den sorte, orginale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Hva slags styling er det på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå