Gjest Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 spedometernåla mi hopper av og til. når den hopper, hopper den ned va 10-20 kmt under det jeg kjører og hopper opp igjen. ganske høy frekvens. når jeg dunker litt hardt på glasset til displayet så forsvinner det litt, eller så bare fortsetter. kommer og går helt ukontrolert. kan være borte i flere uker før det plutselig skjer. noen som vet va som kan gjøres??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 har hat samme problemet selv, aner ikke hva det kommer av, men det gikk over av seg selv, bilen hadde stått ei stund, nå er den helt fin;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Dårlig kontakt,hvis det er digitalt speedometer Mitt kan dette ut å hvis jeg gir den en kakk så kommer det igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 kan være dårlig kontakt bak på klokken der speedometer føleren sitter. eller den kan være utslitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Må være feil ved displayet. Når jeg dunker litt i displayet så virker den igjen. Kan det være dårlig kontakt?: Nåla faller ikke helt ned, den hopper bare 10-20 kmt nedover og opp igjen. Merkelige greier..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Dårlig kontakt på instrument panelet... Hadde lignende problem selv på min E30, til slutt, så sluttet speedometeret å fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå