bmwdude Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Har problemer med å starte bmwn min!! Du ser for ei stund sia så pelte jeg ut bremsekraft forsterkeren og luft mengdemåleren og etter jeg satt dette på plass så vill ikke bilen svive?? hmm denn for bensin å allt...Er redd for at jeg har kommet bortig ei ledning eller lignene når jeg har holdt på med dette!! Di to ledningene som kobles på luft mengde måleren er koblet til å allt!!! va kan jeg ha gjort galt eller va kunne ha sjedd?? Du ser etter jeg gjore dette så fylte jeg på bensin så prøvde jeg å starte denn... denn sveiv bare i 2 sekk vær gang jeg kinnet,., men når jeg hadde bitte gran spid så funket denn på litt høy turtall i noen få sekunder og så dauet denn igjenn!! mmm merkelig skal jo svive som bare det denn bilen igrunnen?? Noen som har noen tips eller noe jeg burde sjekke eller noe?? mvh Torstein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Holder med en post... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8460 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå