Gå til innhold

Girkasse Audi

///M
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er vel ikke den rette plassen, men jeg spør for det i håp om noen her kan hjelpe meg.

En kompis av meg som er en stor Audiot fan har klart å ødelegge girkassa si på en Audi A6 2,4 V6 98mod, dette er en automat bil.

Bilen har han levert til en bmw spesialist som er en god venn som gjør jobben gratis for han,han må bare betale delene eller kjøpe seg en ny girkasse.

Problemet her er at Audi forhandlere i oslo mener at det koster mer å bytte alle delene i hele girkassa, og at det er bedre å kjøpe seg en splitter ny kasse, denne splitter nye kassa er ikke særlig billig og koster 60.000kr.

Så spørsmålet her er at finnes det ikke noe billigere løsninger, evt hoggerier som har billig kasse til denne bilen eller om man kan få overhalt den gamle kassa.

Kan ikke særlig mye om dette og håper jeg får noen tilbakemld på hva som burde gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes nok mange som fikser Automatkasser, nå vet jeg ikke om noen rundt der du bor.. Ellers kan man jo sjekke forskjellige hoggerier eller Norsk Bildelsenter eller noe.. Sikkert noen som har en slik kasse liggende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...