Kenneth BMW Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Ja her er det to senkesett, som er til forran. men hvorfor står det ikke at min kan senkes til 60mm?? se på dette: Senkesett AP Sportsfahrwerk for 40-60MM Alle modeller 518-525I 40-60MM (4syl.40MM/6syl.60MM) Varenummer: 12.36 ___________________________________ senkesett AP Sportsfahrwerke for 40MM Passer på: 530I/535I 6syl. M30 524TD/525TD+TDS inkl. touring modeller Varenummer: 12.37 Hvorfor??? Jeg vil ha 60mm til min bare forran!! hvor får jeg tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Det kan være at det ikke blir kjørbart pga vinkler på stag og klaringer i hjulhuset foran. Ellers kan du sende en mail til H&R og høre om de kan lage noe til deg på bestilling, er ikke sikkert det blir så fryktelig dyrt faktisk. Husk at du også skal ha fjæringsvei igjen når du har senket. Hvis bilen bare har 1-2 cm igjen å bevege seg på i høyden så blir bilen svært farlig å kjøre (fordi fjæringa blir for hard til å fange opp ujevnheter i veien og fordi bilen stadig vil "bunne" på fjærer og dempere og dermed skape en plutselig ubalanse i bilen). De vet nok dette på H&R om du sender dem en mail. Husk at det hjelper lite med en pent senka bilen hvis den er bretta rundt et tre, eller er på hodet i grøfta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå