johjoa Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Hva gjøre dere når dere ikke får sove? dette gjorde jeg i går når jeg ikek fikk sove... - Ryddet bilen - Monterte noen deksel på plass under pansret - Kjørte en tur - Var på kirkegården - Kjøpte bensin og neon småting til.. hjemme ca. 05.00 og prøvde og søv sov vell 3 timer våknet 07.49 og de neste 25 minuttene var bare et mareritt... har nå sotte og sett på The Shield på Canal Digital siden 08.30... klokken er nå 12.00... og jeg skal på arbeid om 4 timer, dagen i dag kommer til og bli tung Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2005 der ringte vekkerklokken på soverommet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 he he. off det er skikkelig kjipt ass. løp en tur før du legger deg. bruker og funke d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 he he. off det er skikkelig kjipt ass. løp en tur før du legger deg. bruker og funke d. ja gjør faktisk det... trene på kvelden i det hele tatt.... er et stoff i blodet som blir mer eller mindre borte under trening, dette er et stoff som gjør at folk holder seg "våkne"..... så sovner mye fortere og sover myyyye bedre etter en treningsøkt på kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 ja det er skikkelig kjipe greier.. sliter med det sjøl, lys våken til rundt 6-7 og plutselig slokna eg som eit lys.. noko som hjelper er å spele fotball en gjeng i en time lr to, blir som oftast trøtt utpå kvelden då.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Jeg har også store problemer med å få sove til rett tid.. Har hørt at d ikke er lurt å sitte foran data en time eller to før leggetid, og helst ikke spise godterier og drikke brus å sånn.... men hvordan skal jeg greie d da...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Jeg var skamtrøtt igår i 7-8 tiden. Tenkte jeg skulle sove en halvtime Våkna klokka 5 i natt og forstod ingenting. Sovna igjen, og våkna som vanlig klokka 7. 11 timer søvn:) Uthvilt idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 ta en sovepille? Eller, mange blir trøtte av å ta seg et par øl, hvis det liksom ikke er fest. avslappende hehe, prøv dette du For å komme i rett søvn rytme, er det bare å ha vekkerklokka på litt tidligt (12-13 tia..) så blir du litt mer trøtt på kvelden igjen. Eller se naturprogram på discovery Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 D som også funker er vel god sex... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 har jeg ikke hørt om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2005 thats a new one... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Insomnia er kjedelig. Se the Machinist når du ikke får sove. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 tur på kirkegården midt på natta??? er det søvndyssende da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasr Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Hehe, syns seksuell tilfredstillelse hjelper godt på å sove jeg da... Try it, bare ikke del for mye informasjon om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 tur på kirkegården midt på natta??? er det søvndyssende da? lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå