Siv Skrevet Juli 15, 2005 Skrevet Juli 15, 2005 Da var helga kommet! Jeg fikk akkurat en telefon og skal være sjåfør på en e30 325i cab! har aldri kjørt cab før så d blir artig tror jeg! En kompis av meg kjøpte seg cab i går så han skulle på fylla i hele helga, i cab'en! Så bilen i går, var sinnsykt fin, skal prøve å ta noen bilder å legge ut.
HenrikE30+ Skrevet Juli 15, 2005 Skrevet Juli 15, 2005 Hmmm... Akkurat kjøpt seg ny bil og så skal han IKKE kjøre den? Men heller sitte i bilen å drikke??!?!? Det høres ut som om kompisen din har fullstendig feil prioriteringer her i livet...
Siv Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Skrevet Juli 15, 2005 Hmmm... Akkurat kjøpt seg ny bil og så skal han IKKE kjøre den? Men heller sitte i bilen å drikke??!?!? Det høres ut som om kompisen din har fullstendig feil prioriteringer her i livet... D er d som er så fint for meg!!
sax Skrevet Juli 15, 2005 Skrevet Juli 15, 2005 Cab er digg hvis det er fint vær. Bør også være 17-18+C og sol for at det skal bli bra.
HenrikE30+ Skrevet Juli 15, 2005 Skrevet Juli 15, 2005 Hmmm... Akkurat kjøpt seg ny bil og så skal han IKKE kjøre den? Men heller sitte i bilen å drikke??!?!? Det høres ut som om kompisen din har fullstendig feil prioriteringer her i livet... D er d som er så fint for meg!! Hehe... Så sant så sant! Det tenkte ikke jeg på Stå på og la oss håpe at dette blir tilfelle hele helga:
Raven Skrevet Juli 15, 2005 Skrevet Juli 15, 2005 najs! kjørte litt cab forrige helg. ikke vondt det nei i 30 pluss gled deg å håp på finvær da
jødahl Skrevet Juli 15, 2005 Skrevet Juli 15, 2005 Cab er veeeeldig oppskryt synes nå jeg! Så lenge det er 30 grader er det selvsakt utrolig deilig, men det MÅ være utrolig pent vær for at hvertfall jeg synes det er så utrolig digg. Plagsomt over lengre perioder. Mor har cab, så snakker av erfaring
M3cabriolet Skrevet Juli 16, 2005 Skrevet Juli 16, 2005 nånå... la oss ikke gå inn på de såre punktene her... hehe.... cab er digg uansett så lenge det er ubehaglig å kjøre med taket oppe! denne følelsen får man så fort temp. passerer 21 grader! jeg og snakker av erfaring, etter 3. året med cab! rett og slett nydelig!!
Siv Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Skrevet Juli 16, 2005 Etter 14 timer med cab-kjøring er jeg litt trett, men skal opp å kjøre i morgen tidlig også! Var skikkelig arti å kjøre, de siste to timene har d vært litt kaldt, men ellers har d vært kjempe arti! Så lenge de som sitter på er en gjeng som får humøret til å stige så er d knall å være sjåfør! Digger å kjøre!
Siv Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Skrevet Juli 16, 2005 Da var d på'n igjen.. Skal være sjåfør i kveld også, men nå blir d på en e28 535i... hmm.... spørs om den er like god å kjøre....
bmwdude_1 Skrevet Juli 16, 2005 Skrevet Juli 16, 2005 At du klarer/gidder....blir gal av å sitte å vente på de når jeg kjører.... derfor drikker jeg i helgene...nå blir det utepils!
Kjell Rune Skrevet Juli 16, 2005 Skrevet Juli 16, 2005 helt enig. sjofør er kjipt. jeg greide d en uke i strekk når jeg fikk kjøre en orginal hartge h35 med 3,5 turbomotor på 450hk. da var jeg sjofør med glede.
bmwdude_1 Skrevet Juli 16, 2005 Skrevet Juli 16, 2005 Oi!!Hadde ikke nekta da jeg heller...Fylt opp termosen med kaffe så skulle jeg ha kjørd en uke jeg også. DEt går en 96 bmw 740 kompressor her jeg bor,410hk... Kunne gått ha tenkt meg å prøve den.... Helt rått!!
Siv Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Skrevet Juli 17, 2005 Kjørte ikke så veldig lenge i natt. Men bilen gikk godt den! Synes d er gøy å være sjåfør, ikke kjedelig i hele tatt. D har sikkert noe med folka som er med, de holder meg med godt selskap, og har en humor som man kan leve lenge på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå