Kjetil Sømme Skrevet Juli 19, 2005 Skrevet Juli 19, 2005 Vet ikke hvem som har sagt det, men kloke (BMW)ord følger: "Husk, Veien er målet!" Det er kun høye bensinpriser, fotobokser og bomstasjoner som ødelegger bilturen min
Frank Skrevet Juli 20, 2005 Skrevet Juli 20, 2005 Kjørte ikke så veldig lenge i natt. Men bilen gikk godt den! Synes d er gøy å være sjåfør, ikke kjedelig i hele tatt. D har sikkert noe med folka som er med, de holder meg med godt selskap, og har en humor som man kan leve lenge på! Henner seg ikke alle er like blie da Tror ikke jeg var serlig bli da jeg gikk ut av bilen!! Sorry hummøret Siv
mAZE Skrevet Juli 20, 2005 Skrevet Juli 20, 2005 Så skal jeg ha sjåfør en helg, er det bare å spørre deg Siv? Du kommer og kjører du???
Siv Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Skrevet Juli 21, 2005 Så skal jeg ha sjåfør en helg, er det bare å spørre deg Siv? Du kommer og kjører du??? Da er d bare å ringe meg ja! jeg kjører med glede! Kjører som regel til den siste har "blækka"!
Siv Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Skrevet Juli 21, 2005 Kjørte ikke så veldig lenge i natt. Men bilen gikk godt den! Synes d er gøy å være sjåfør, ikke kjedelig i hele tatt. D har sikkert noe med folka som er med, de holder meg med godt selskap, og har en humor som man kan leve lenge på! Henner seg ikke alle er like blie da Tror ikke jeg var serlig bli da jeg gikk ut av bilen!! Sorry hummøret Siv D går så bra Frank, alle har jo sine dårlige dager!
mAZE Skrevet Juli 21, 2005 Skrevet Juli 21, 2005 Så skal jeg ha sjåfør en helg, er det bare å spørre deg Siv? Du kommer og kjører du??? Da er d bare å ringe meg ja! jeg kjører med glede! Kjører som regel til den siste har "blækka"! Ja da kan det hende du har kjøring ei lita stund da.. Da gir jeg beskjed jeg.. Hehe.
ovex Skrevet Juli 21, 2005 Skrevet Juli 21, 2005 ....cab som dette starta med, er berre heilt topp! etterkvar som "nyheitsverdien" av å eige cab er borte vekk, så er eg einig i at det må vere litt fint vær. I dag var det 23 grader og lettskya...topp cab vær. Alle fire kosa seg sjølv dei to små på 4 og 7 år i baksetet (men max fart var 90 km/t)
Siv Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Skrevet Juli 27, 2005 Da er d ny helg i sikte snart! Da er d sjåfør igjen, fredag på en e28 M5 og lørdag på cab'en! Vi skal til Storås, er vist festival der, er d noen her som skal dit da tro...?
Frank Skrevet Juli 27, 2005 Skrevet Juli 27, 2005 Da er d ny helg i sikte snart! Da er d sjåfør igjen, fredag på en e28 M5 og lørdag på cab'en! Vi skal til Storås, er vist festival der, er d noen her som skal dit da tro...? Hehe.. jeg skal på storås Lurer på hvem som skal kjøre M5`en dit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå