M3Cecotto Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Noen som har anbefalinger angående turbokonvertering av M3? firma, enkelt pers o.l .. Noen med peil og ERFARING. Har hørt med V.S bare så det er nevnt. Gi gass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 auto trim i tr.heim trimmet den som sto i min. motor med alt ble kostende 145000 mener jeg d var. tåler godt med hjuling vist nokk. he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 KRB trading kan vel sikkert oxo hjelpe... mener å huske de hadde en E30 M3 Turbo prosjekt en gang... www.krbtrading.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 flissundet motorservice er dyktige på turbokonvertering! de er vel ikke de billigste, men de vet hva de driver med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 PPF i sverige... http://www.pure-pf.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Du skal vell ikkje konvetere din orginale Cecetto? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Cecotto Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2005 Takker for respons - skal ikke konvertere Cecottoen nei, forblir original! Annet prosjekt jeg har i tankene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå