bmwdude_1 Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Idag hadde jeg en kompis som kjørte en audi a6 2,8 v6 Jeg lå forran han å jeg hadde en bil forran meg som skulle av ved et kryss. Jeg ga full spiker å så i speilet i det jeg gasset på,løftet fronten seg på audi`n. Han greide ikke å dra innpå meg. Ferden var ikke så lang men opp til 110 var vi helt like.Jeg dro kanskje litt fra han men VELDI lite. 150hk mot 174. Ble overrasket jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 kjørte ifra en slik audi påvei opp til rudskogen.. hadde ikke SJANGS i svingene osv tok meg på sletta men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 prøvekjørte en audi a6 2,8 faktisk før jeg kommer bilen jeg har nå.. fronten tippa når du ga gass..og var ikke noe lyd eller sug..men bilen er jo stor så lite fartsfølelse kanskje.. vet ikke hva tallene sier på 0-100 men? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 kjørte ifra en slik audi påvei opp til rudskogen.. hadde ikke SJANGS i svingene osv tok meg på sletta men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2005 Audi vet du...ikke bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 A6`en er en stor tung og treig bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet Juli 19, 2005 Share Skrevet Juli 19, 2005 min er akkuratt som en go-kart! laaaav og brei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juli 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2005 2,3 til audi er jo mye sprekere... Helt orginalbil jeg!.... Den vilj gjerne legge seg litt over i svingene men det er godt å ikke ha noe senka opplegg...mister jo alt komfort! Det er dere vell enige i???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juli 19, 2005 Share Skrevet Juli 19, 2005 2,3 til audi er jo mye sprekere...Helt orginalbil jeg!.... Den vilj gjerne legge seg litt over i svingene men det er godt å ikke ha noe senka opplegg...mister jo alt komfort! Det er dere vell enige i???? Tull, jeg har senka og 18" er digg som faen, slutt med det 0 komfort tullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2005 Sitter bedre ja...HALLO!! Men Du kan ikke påstå at det er bedre å kjøre senka bil enn en orginalbil... hvis en skal kjøre fort å¨hardt ja... da er senkabil bra!!! Men hvem sitter å slår tennene sammen mens vi kjører på ulente veier??.....ikke jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Kjørte en audi 100 2,6 for ett par uker siden. Syns absolutt ikke den virka no kjappere en min bil. Dårlig med lyd også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Nå må dere gi dere! Jeg har prøvd både audi 100 2.3, audi a6 2.6 og bmw 520i (24v).. 2.3en og 520en hadde ganske like ytelser,men 2.6 var hakket sprekere.. Du var nok bare først på gassen Bimmerdude, var det automatgir i audien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2005 Niks...Hadde bare en sprekere bil en han som kjørte audi..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Niks...Hadde bare en sprekere bil en han som kjørteaudi..... Hehe Det må ha vært noe galt med "daugien".. Eller så har du rett og slett en sprek 520 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2005 Ja helt utrulig sprek bil! Overrasker meg stadig! NOT!! Men det går greit nok til meg... Hang meg på en Vw Golf Gti 16v 900-1000kilo å 140hk-150hk Det gikk dårligere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå