M3cabriolet Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 jeg vurderer sterkt å bytte ut den jeg har, som kun har klokke/dato, check control, og utetemp, men den største computren! er det noen som har vært borti dette, og kan gi meg en peilepinn på om det er altfor mye styr?? alt av erfaringer, meninger ol. hadde vært gull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Mener du må ha "check controll i instrumentene, å det må byttes ut en hel del ledningsnett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2005 jeg har check controll fra før, men vil ha største computeren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Med "check control" mener jeg at det kommer opp div info på et lite display nedenfor speedo/turteller, som sier fra om f. eks. lite spylerveske, ødelagt lyspære, åpen dør osv. er det dette du har, så tror jeg ikke det skal være så mye arbeid, bare du får det rette ledningsnettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2005 ok... jeg har bare check control i boksen i midtkonsollen jeg, det eneste jeg har i instrumentpanelet er en lampe som sier "check" når det er noe som er defekt o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2005 og en ting til... dette er i en e36 cab! glemte visst å si det... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 skal forsøke den store OBC som jeg har i dieseldyret over i cabben hvor jeg har den lille. Om ingen andre finner det ut først gir jeg beskjed om det går eller ej:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2005 hadde vært kjempefint om du ville gi tilbakemelding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 skal forsøke den store OBC som jeg har i dieseldyret over i cabben hvor jeg har den lille. Om ingen andre finner det ut først gir jeg beskjed om det går eller ej:) Har du fått gjort det? Vi venter spent her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2005 jeg tippet ut den lille computeren min, og tenkte å se om det vare ferdig opplagt til stor, men på den lille er det bare en kontakt, på den store er det to, men ifølge bmw er det visstnok mulig å plukke ur kabelpølsa, som visstnok skal kunne ettermonteres.... jeg får prøve en hugger og se om jeg finner noen bil med kabelsettet intakt! og belage meg på å demontere dashen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy-k Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Eg vil gjerne kjøpe din gamle computer viss du skal kvitte deg med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2005 den skal selvfølgelig selges når den nye er på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå