///M Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 det er så varmt inne............. jeg blir gaaaaaal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 hehe... er det fler som har det varmt ja.... føler med deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Herregud som dere klager da.. her regner det som bare det... holdt på å klikke når jeg så på tv i dag morres-.... hu dama på mess klagde fordi det var DÅRLIGT vær.... hva slags dårligt vær??? jo, overskya.... er det overskya her så er det greit vær!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2005 skal på jobb tidlig på morran også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2005 det regna no jævlig i oslo idag også, var i horten idag for å selge xboxen til kenneth535i og på vei tilbake regna det no jævlig så jo ikke en dritt ute mens viskerne var på full guffe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2005 lalala Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Da går jeg og legger meg jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2005 på tide på å gå på jobb...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 lørdagsjobbing er noe drit men ikke når du har overtid hele dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 her er det tunge skyer og nesten regn.. og jeg sitter på jobb.. helt ok når man kan sitte på nett å snoke da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 det er så varmt inne............. jeg blir gaaaaaal. Jeg liker varme,klager aldri på det nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Varme netter er det værste som finnes... godt med 2 vifter som står på soverommet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Jepp, "invester" i vifter. Det hjelper på nattesøvnen! Har en stor stående å summe hele natta, litt irriterende i begynnelsen, men etterhvert blir man vant til det og sovner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Herregud som dere klager da.. her regner det som bare det... holdt på å klikke når jeg så på tv i dag morres-.... hu dama på mess klagde fordi det var DÅRLIGT vær.... hva slags dårligt vær??? jo, overskya.... er det overskya her så er det greit vær!!! er du fra bergen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå