Gå til innhold

Hvor mye kan jeg eller ville dere forlange for min bil ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en 318i 94 mod som ble bruktimportert fra Tyskland i 2000 til en eldre dame.

Har hatt bilen i litt over ett år og har gjort følgende :

- Hellakkerte bilen i Mauritiusblå perlemorlakk

- Konisort kit 40/20

- ASA DM3 18" felger med 225 40 18 Nokian dekk

- Hella Angeleyes

- M3 baklykter

- spredere, hvite blinkere

- Magnat ferdig basskasse med 2x 12"

- Magnat forsterker

- Kenwood kdc cd spiller

- EBC bremseskiver og klosser

Bilen har takluke, abs, sentrallås, anelse grønntoning i rutene, elektriske speil, nedfellbare seter og noe annet stash..

Noen skader i lakken, men dette skal lakkes om igjen før evt salg. skal også sende den på invendigrens så den blir helt støken ! Bilen er kjempegod å kjøre og ikke vert de store feilene med den. Har overhalt toppen og skifter olje etter intervallene. Skal selges grunnet nyere BMW ;)

Har tenkt å sette den til 75-80 tusen. Har gått litt over 200.000

Bilder :

Front.sized.jpg

BMWJpeg_228.sized.jpg

BMWJpeg_227.sized.jpg

Skrevet

okei,stemmer var noe i den duren jeg trodde de låg på. Men er en god del 94 modeller på finn.no som ligger på 70-80 000 ?

Skrevet

jeg betalte 65k for en 95 modell som hadde gått 119000km i mars.. helt org med klima uten takluke. kjøre computer.

Synes 80k var litt mye for denne

Skrevet

Akkurat nå er det kjøpers marked på bilsalget.Vent en lite stund før du selger.Mye konkuranse

Skrevet

Dette er en meget bra bil til å være 12 år gammel, nylig på bmw verksted for å sjekke den, skal bytte ut frontruten, har bestilt nye spredere å blinklys slik at de passer sammen med hovedlyktene. Har skiftet olje hver andre mnd og motoren går som ei klokke. bestilt nye foringer bak slik at de blir som nytt også. Så den som kjøper den trenger bare å fylle på bensin, olje og vaske den ;)

Skrevet

Prisene vil neppe stige! Har de noen gang gjort det på vanlige bruktbiler?

Byttet olje hver 2. mnd? Kjører du veldig langt eller er du ett skikkelig miljøsvin? :evil: Mange nye biler i dag har skifteintervaler på 30 000 - 50 000 km det sier litt om hva oljen holder. Og på en 318 da?

Skrevet

er bare og ha en bil som folk bare Må ha og som skiller seg ut så får man det man vil ha som oftest ;)

De siste 5 bilene jeg har hatt har jeg solgt med Stor fortjeneste ;)

ohoooi :drink::beer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...