M3cabriolet Skrevet Juli 16, 2005 Skrevet Juli 16, 2005 er dette et komplett kit, så man slipper å kjøpe inn deler for 20 laken til, og i tilfelle hvilke motorer er dette beregnet på?
propan Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Skrevet Juli 16, 2005 Det er turbo koplett med pakninger,wastegate med pakninger og det er også ett rør med flens ferdig sveiset til wastegate. Eneste er eksos flens ut fra turbo og det festet som skal være der. Men det koster 2-3hundre kr. Det er turbo med alle pakninger,wastegate med alle pakninger og blow off klar til sveising på trykkrør. Dette klarer godt over 500hk. Med rette grenrøret går det fra 2,5 og oppover kan jeg tenke meg. Denne er sinna!!
M3cabriolet Skrevet Juli 16, 2005 Skrevet Juli 16, 2005 hmmm... ikke dumt... hadde egentlig tenkt på kompressor men... får man det til å funke på en 3,0 m3?? evt. hva havner vi på i effekt/nm?
propan Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Skrevet Juli 16, 2005 Jeg tror faktisk den hadde passet veldig bra på m3 3.0. kjør en kg og du har rundt 600hk. Borger kjøre en litt større turbo,men det er værst da. http://www.bsmotor.com/?id=s50turbo/s50turbo.html
M3cabriolet Skrevet Juli 16, 2005 Skrevet Juli 16, 2005 dette høres meget intereesant ut! åssen er det å montere jævelskapen? vanskelig, eller klarer man det hvis man har litt innsikt??
mAZE Skrevet Juli 16, 2005 Skrevet Juli 16, 2005 Den mest optimale motoren å sette kompressor på er visst 2,8L.. Funker sikkert bra på en m3 også, men var ihvertfall det jeg har hørt..
propan Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Skrevet Juli 16, 2005 dette høres meget intereesant ut! åssen er det å montere jævelskapen? vanskelig, eller klarer man det hvis man har litt innsikt?? Tja,bare så der er sagt er det ikke bare få laget ett grenrør og hive på kittet og kjøre 1 kg! Grunnmotoren må oppgraderes med litt de-komp,skikkelig pakning(evt piano)Du må også koble vekk vanosen på disse motorene da det ike er noe særlig med vanos og turbo. Motorstyring må du også ha skal det bli noe greie på det. Men en lærer mens en lever,så ett sted må du jo begynne.. Men det hadde blitt litt pulver ja!
M3cabriolet Skrevet Juli 16, 2005 Skrevet Juli 16, 2005 tja.... jeg får tenke litt frem og tilbake, jeg er fortsatt mest sugen på kompressor da... hmmmm... du hører fra meg!
propan Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Skrevet Juli 16, 2005 Den er go,men det går kjapt hvis budet er riktig,blakk som fy.
bimmerdude Skrevet Juli 21, 2005 Skrevet Juli 21, 2005 Den mest optimale motoren å sette kompressor på er visst 2,8L.. Funker sikkert bra på en m3 også, men var ihvertfall det jeg har hørt.. Kan du forklare det nærmere?
propan Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Skrevet Juli 21, 2005 Den mest optimale motoren å sette kompressor på er visst 2,8L.. Funker sikkert bra på en m3 også, men var ihvertfall det jeg har hørt.. Kan du forklare det nærmere? Kan dere ta dette på PM å la vær å ødelegge tråden?
Anbefalte innlegg