Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er turbo koplett med pakninger,wastegate med pakninger og det er også ett rør med flens ferdig sveiset til wastegate.

Eneste er eksos flens ut fra turbo og det festet som skal være der.

Men det koster 2-3hundre kr.

Det er turbo med alle pakninger,wastegate med alle pakninger og blow off klar til sveising på trykkrør.

Dette klarer godt over 500hk.

Med rette grenrøret går det fra 2,5 og oppover kan jeg tenke meg.

Denne er sinna!!

Skrevet

Den mest optimale motoren å sette kompressor på er visst 2,8L.. Funker sikkert bra på en m3 også, men var ihvertfall det jeg har hørt..

Skrevet
dette høres meget intereesant ut! åssen er det å montere jævelskapen? vanskelig, eller klarer man det hvis man har litt innsikt??

Tja,bare så der er sagt er det ikke bare få laget ett grenrør og hive på kittet og kjøre 1 kg!

Grunnmotoren må oppgraderes med litt de-komp,skikkelig pakning(evt piano)Du må også koble vekk vanosen på disse motorene da det ike er noe særlig med vanos og turbo.

Motorstyring må du også ha skal det bli noe greie på det.

Men en lærer mens en lever,så ett sted må du jo begynne..

Men det hadde blitt litt pulver ja!

Skrevet
Den mest optimale motoren å sette kompressor på er visst 2,8L.. Funker sikkert bra på en m3 også, men var ihvertfall det jeg har hørt..

Kan du forklare det nærmere?

Kan dere ta dette på PM å la vær å ødelegge tråden?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...