Kristov Skrevet Juli 21, 2005 Skrevet Juli 21, 2005 Synes prisen er meget stiv for kopideler. Dessuten er ikke de turboene kjent for å være særlig holdbare om den er handlet fra SSautochrome. Kjenner til saker hvor de bare har limt kompressorhuset sammen.
propan Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Skrevet Juli 21, 2005 Alt er turbo xs,og de er vel ikke akkurat kjent for å være dårlig,har en del turbo xs deler på min. Men nå er det solgt til innbruddspris allikevel.
propan Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Skrevet Juli 22, 2005 Bare så det er sagt så var turboen XSPower!Ikke turbo xs,WG og blow off var TurboXS. Skulle bare la denne tråden dø ut jeg,men det klarte jeg ikke..
Ceylon Skrevet November 1, 2006 Skrevet November 1, 2006 hva e forskjel på xs power og turbo xs.... Tror det er en xspower turbo eg har.... er det en bra turbo... det er ikke kulelager. Har næmlig sendt den av gårde ti en an her på forumet i all tro om at dette skal være en god turbo ut ifra det ahn som skaffet meg den sa skulle det være pumpehus k27 samme som kkk sin bare oppgradert...? Jeg fikk tilbakemelding med link til en side der det sto mye dritt om at den ødelegger mororen osv...?? Har ikke akkurat lyst å lure noen eller være den som er blitt lurt... så eg lurte på om du har noe erfaring med sånn turbo o.l. Har forlanget 4500 for en spill ny turbo
Anbefalte innlegg