jcvold Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 har lyst på skinn-fram seter i min e36 sedan,men finner bare skinnseter til cupe.passer de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 disse skal passe rett over mener jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Passer rett over ja. men husk att i coupen sitter setebeltet fast i bilen, mens i limmo sitter de fast på stolen Baksetene passer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Passer rett over ja. men husk att i coupen sitter setebeltet fast i bilen, mens i limmo sitter de fast på stolen Baksetene passer ikke. Beltet i coupe sitter også på stolen,gjør i alle fall det på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Passer rett over ja. men husk att i coupen sitter setebeltet fast i bilen, mens i limmo sitter de fast på stolen Baksetene passer ikke. Beltet i coupe sitter også på stolen,gjør i alle fall det på min Hmm det er litt uvanlig Men hvem vet mange verjoner der ute, men på de aller aller fleste så sitter belte på en compe på ei skinne som sitter fast i dørken på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Passer rett over ja. men husk att i coupen sitter setebeltet fast i bilen, mens i limmo sitter de fast på stolen Baksetene passer ikke.Hvilken ende av beltet tenker du på? Klikklåsen sitter fast i setet på begge modeller, og passer helt fint overens. Men sitter beltet festet på forskjellig måte i den andre enden kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 tenkte på belte jeg og ikke klikk låsen;-) klikk låsen er lik tror jeg. på coupe er beltet festet på B stolpen ned til gulvet på bilen, mens på limmo er beltet festet fra B stolpen ned til ramma på setet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 aha,vi var ikke i samme ende av beltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 kuuult;-) missforståelse altså. hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå