gravity- Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Er det ikke mulig å lage underkategorier i hvert tema. Jeg for eksempel med en 520ia, synes det hadde vært flott å gå inn på feks. -teknisk-E39-og funnet alle innlegg som omhandler denne modellen på ett sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 er jo kanskje litt jobb og få ordnet dette, men det hadde absolutt vært en idè! jeg syns da litt av sjarmen er det og surfe rundt mellom trådene og lete etter info oxo jeg dah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gravity- Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2005 Jojo, litt enig i det da. Men frustrerende når du trenger info kjapt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Skal du ha noe raskt er det jo bare å søke etter det da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gravity- Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2005 Blir ikke helt det samme. Me urelevante treff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå