cmn Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Lasta ned en film her i går, men da den var ferdig fant jeg ut at filmen var delt opp i 3 filer... Noen som vet om noe program hvor jeg kan sette sammen disse 3 klippene til ét langt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 hm.. windows movie maker hvis du har det? Hakke peil om det funker men verdt et forsøk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 få tak i Sony Vegas, har brukt det programmet mye og synes det er veldig brukervennlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2005 Da skal jeg prøve det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2005 Da har jeg lasta ned og installert Sony Vegas 5.0. Hvordan setter jeg sammen klippene?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Har ikke prøvd det.... Men er det ikke bare å leke seg litt att å fram så finner man det ut etter hvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Da har jeg lasta ned og installert Sony Vegas 5.0. Hvordan setter jeg sammen klippene?... Litt vanskelig å forklare det, bare lek deg frem. Når du har skjønt det, er det veldig lett. lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå