Desloch Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Skal bytte alle listene rundt vinduene: Lista ved bakvinduet er fikset, men listene langs siden er ikke fikset. Jeg har alle delene liggende ved siden av meg. Jeg skal altså demontere alle listene, og montere dem på nytt (de er slitt). Jeg tar derfor ut bakvinduet ved å fjerne skruen ved sikkerhetsselen, men etter dette er jeg litt mer usikker på hvordan de skal fjernes. De som er nederst, er limt fast, så de kan bare rives av. Men de i toppen? Er det bare å dra? Vanskelig å få dem på igjen? Trenger tips! All informasjon mottas med stor takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 hvor mye betalte du for listene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2005 ca 1300 kr for lister rundt bakvinduet og sidevinduene. Da er det alt av gummi som ligger rundt sidevinduene inkludert.... (9 deler?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå