Stjernstedt Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Heisann. Var ute en dag med bilen, tenkte å ta litt bilder av skjønnheten. Helt original men den har litt potensial ? Har ingen 'high-end' kamera, så bildene kan være litt kornete. Alle bildene er i oppløsningen: 1024*768 Gi meg gjerne noen tilbakemeldinger >> Link - Bimmer'n<< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Pen bil det Sånn min så ut da jeg kjøpte den. Kanskje dette kan inspirere: Før: Nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Ble super nice Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2005 Dan: Fin forandring, men nå må ikke du ødelegge tråden min her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Ja, er jo som du sier 'helt original' Har du penger, er det egentlig bare å starte å skjemme bort bilen. Om du planlegger styling, begynner man forfra og jobber bakover så da blir det ny front? (da må du ha M-tech eller E46 look fangeren) og da lakkerer du den opp i bilens farge. Men om du skal ha den fronten du har så er 1. bud å lakkere helt ned! likedan går det for sideskjørt og rumpa! Ellers er ikke jeg så nøye på å bruke 1000,-+ på M3 speil.. Men du kan jo være keen på en bakrutesenker? dobbel m-tech vinge? elnos lurt. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Dan: Fin forandring, men nå må ikke du ødelegge tråden min her Hehe. Var aldri meningen det kan du skjønne Du spurte hva du kunne gjøre. Ville vise istedet for å liste opp en hel masse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Og istedenfor mtech eller e46 front, hvorfor ikke en infinity som Dan har på sin. De er jo meget så fine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Ja, Infinity front er også pent! ingen tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå