Kenneth BMW Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Er det noen som har peiling på hvor jeg får kjøpt giroverførings stag??? Må ha de som brukes på M5 kasser!! det er to stag som går fra girkassen og til girspaken .. er det bare GS bilderer som har sånne deler?? Haster som pokkern E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 osbildeler har omtrent det samme som gs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 og schmiedemann skaffer nok også... men jeg holder en knapp på GS.... de har nok størst lager..... Du kan jo gå inn på internett siden dems og se om de har på lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2005 De har jo ikke en vettig netbutikk der man kan se produktene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Regner med at det er del "A" og "L" på dette bildet du er ute etter? http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 2Y1H2J2V2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2005 GS har ikke de delene jeg trenger, de må bestilles Fra Tyskland..... Kan jo kansje spørre etter express ovewr natten?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2005 Regner med at det er del "A" og "L" på dette bildet du er ute etter? http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 2Y1H2J2V2T Ja det er det,,, Har du de liggende å støve ned??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Hør heller med schmiedemann imorra... de har som regel delene på lager i danmark... går litt fortere det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2005 ok, skal jekke det i morgen takk for hjelpen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 du... på koed.dk har de brukte komplette overføringer på lager!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Her har de til 3.6 og 3.8... billig var det også ring de du! https://www.koed.dk/2.3.3.asp?katstate= ... ermenuid=9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2005 dritbra hehe Jeg har lagt deg til min msn!! ok skrevet til deg... kontakt meg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå