turbo_fever Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Jeg har en saab t3 turbo som jeg skulle hatt olje og eksos flenser til. Plus dem som er på en wastegate fra en audi 200. Noen som kan hjelpe meg?? Bare spør om de er noe dere vil vite Bilde av eksos og wastegate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2005 Ingen som har eller kan lage?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Ingen som har eller kan lage?? Etter som jeg jobber hos norges største rør legger og sveiser firma,så kan det hende vi har noen på lager(har over 1500 forskjellige flenser), eller så kan jeg sikkert lage noe for deg, men jeg trenger litt mer info og evn.t. bilder av flensene du trenger, send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2005 Bump Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 27, 2005 Share Skrevet Juli 27, 2005 www.klracing.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå