Bmwray Skrevet Juli 20, 2005 Skrevet Juli 20, 2005 Selger helt nye bradi bremseskiver og klosser til e36 som er nye i eske. Dette er et komplett sett til hele bilen. Selges for 2500kr. pm for mere info.
Jonte Skrevet Juli 20, 2005 Skrevet Juli 20, 2005 bradi? er dette noe helt standard greier? til 6 sylindra? hvorfor bruker du dem ikke selv?
bimmerdude Skrevet Juli 21, 2005 Skrevet Juli 21, 2005 Koster langt under det der på Biltema og det er BMW orginaldeler.
oeyvindt Skrevet Juli 21, 2005 Skrevet Juli 21, 2005 Biltema-kvalitet tilsvarer IKKE orginal-kvalitet. Ikke når det gjelder bremseskiver, vannpumper og kneledd ihvertfall. Det er min erfaring.
Bmwray Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Skrevet Juli 21, 2005 bradi? er dette noe helt standard greier?til 6 sylindra? hvorfor bruker du dem ikke selv? Ja det er til 6 sylindra fikk det med når jeg kjøpte bilen. Bremseskivene og klossene på min er bra så jeg trenger dem ikke, men kan jo bare spare dem til dem jeg har blir slitt også...
Bmwray Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Skrevet Juli 21, 2005 Koster langt under det der på Biltema og det er BMW orginaldeler. FÅr du kjøpt dem på biltema? Hvor mye er langt under det jeg skal ha da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå