Schnellfahren Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Jepp.... det var det jeg lurte på... Ser ikke poenget å ha de på i 30 varme.. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 De er alltid på. Er du redd for strømregningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2005 De er alltid på. Er du redd for strømregningen He he he, bare lurte på om det var en "secret button" som jeg ikke hadde funnet.... som sagt, ser ikke poenget med at de er på konstant. Men da vet jeg det hvertfall! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Er det standard å ha varme i speilene på E36? Eller er det ekstra ustyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Noen biler så går varmen i speilene på sammen med varmetrådene i bakruta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 De er alltid på. Er du redd for strømregningen He he he, bare lurte på om det var en "secret button" som jeg ikke hadde funnet.... som sagt, ser ikke poenget med at de er på konstant. Men da vet jeg det hvertfall! Takker Grunn til at de er konstant på er bl.a hvis du kjører i tunneler o.l. hvor temp. forskjell kan være stor inne i tunnel i forhold til ute sånn at de slår seg/dugger.Med andre ord sikkerhet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Er det standard å ha varme i speilene på E36? Eller er det ekstra ustyr? Det er nok ektrautstyr ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Hvis man har el speil er det vel varme også. går vel på samme ledning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Det er vel ekstrautstyr. El vinduer er jo standard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Det er vel ekstrautstyr. El vinduer er jo standard. Det var det i slutten ja, ikke i starten på de laveste modellene. Vil tro el.speil har vært standard hele tiden, det er ihvertfall mange E34 med el.speil og manuelle vinduer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 ..hmmm trudde du slo på varme i speil når du brukte varmetrådar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 ..hmmm trudde du slo på varme i speil når du brukte varmetrådar. slik er det på opel.....men ikke bmw. det er deilli å varme hånden på speilet når jeg står og skraper is. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Er sannelig glad jeg har egen garasje jeg (men er jo selvsagt de gangene hvor jeg ikke er hjemme at det blir skrapings ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 M3 speilene mine har på varmen konstant. De org speilene har knapp til av og på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 ..hmmm trudde du slo på varme i speil når du brukte varmetrådar. slik er det på opel.....men ikke bmw. det er deilli å varme hånden på speilet når jeg står og skraper is. Eg hadde ein Opel.. Hadde eigen knapp til vinduene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå