Runar-CSi Skrevet Juli 21, 2005 Skrevet Juli 21, 2005 Helt ny olje catchtank med nivåmåler, tappeskru og nytt K&N åndefilter selges. Et must ved turbokonvertering. 1000,-
Bimmerlars Skrevet Juli 23, 2005 Skrevet Juli 23, 2005 Er dette en egen tank for olja som går gjennom turboen? Kanskje jeg er helt på jordet Slik at turboen får olje fra den, pluss at returen går ditt? Hva er det K&N filteret til, hvis det bare er olje inni der?
Kristov Skrevet Juli 24, 2005 Skrevet Juli 24, 2005 Det der var dyrt. PPF selger omtrent identisk tank til 595 SEK.
Runar-CSi Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Skrevet Juli 24, 2005 pluss på frakt og åndefilter så har du passert godt tusingen.... men jeg er selvsagt åpen for bud....
Kristov Skrevet Juli 24, 2005 Skrevet Juli 24, 2005 Filter er inkludert, samt svenskekronen er jo svak. Frakt blir vel neppe store greiene på noe så lett heller.
Runar-CSi Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Skrevet Juli 24, 2005 Spiller ikke noe rolle for meg, tanken kosta meg en tusing og filteret 400... og nå selges det for ca en tusing inkl. frakt på 200kr... Om noen er på utkikk etter noe slikt kan de jo legge inn et bud hvis ikke kan jeg bruke den sjøl...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå