ChrZZ Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Heisann! Har kanskje planer om å kjøpe meg en slik ein --> http://www.12voltdirect.com/producti.aspx?prodid=RFKE-22# men vet ikke helt hvor vanskelig det er å installer i min E36, 318i 91mod. Det er ikke fjernkontroll fra før av i bilen, kun sentrallås. Det er et koblingsdiagram på siden (også lagt til her) for de som kan trenge det til å evt hjelpe meg litt. Noen som vet om dette blir en vanskelig jobb? Hvor ting skal plasseres, hvor ledningene som jeg trenger er og slikt. All hjelp til veldig takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Når du først er i gang, så ville jeg installert en alarm med sentrallås styring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2005 Når du først er i gang, så ville jeg installert en alarm med sentrallås styring Kanskje det kanskje... Men hjelper lite når mange har vært her inne og ikke vet svare på spørsmålet mitt. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Er ikke vanskelig. Tar ofte litt tid å få trekt ledningene på en ok måte. Brukte 3 timer på min E30 første gangen jeg men da hadde jeg ikke sentralås fra før heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2005 Er ikke vanskelig. Tar ofte litt tid å få trekt ledningene på en ok måte. Brukte 3 timer på min E30 første gangen jeg men da hadde jeg ikke sentralås fra før heller. Noen idé om hvordan jeg burde gå frem? Hvor jeg skal se først, evt hvor jeg burde lese litt om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå