bluecas Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Registerreima på min 318i 91 mod røk nylig. Dette medførte til at 2 stk ventiler ble bøyde og hakk i 2 stempler. Dette er jo veldig kostbart å fikse. Jeg tenker derfor å bytte motor. Lar det seg gjøre å sette inn en M43 motor helt uten videre ? Noe annet som må byttes da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Tror det skal gå greit. Er vel forskjellig motorstyring på de to motorene da. Vet at noen har gjort dette før.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluecas Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2005 Det var akkurat det samme svaret som jeg fikk på et annet forum. Så da stemmer dette vel. Jeg er ikke noen mekaniker selv akkurat, men har en som hjelper meg. Vil dette medføre mye ekstra arbeid/kostnader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Så lenge du får tak i en komplett M43 motor med motorstyring så skal det vel gå greit. U-sikker på ledningsnettet men.... Mulig noen andre vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluecas Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2005 Jau. Jeg får vel prøve. Noen annen motor man kan sette inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 M3 motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 M40 er en 4'r, og da vil det bli minst jobb å bygge om til en annen 4'r. Og 6'r motorer må godkjennes, hvis ikke kontrolløren er blind. Men forresten, hvor i landet bor du? Kunne tenkt meg en delemotor.. evt pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...