Gå til innhold

nesten elg til middag

Svensson
 Share

Anbefalte innlegg

Da ble det nesten elg til middag :D Heldigvis bare nesten! Var nettopp ute og kjørte meg en tur (måtte teste om bilen fortsatt gikk etter dagens motorvask), og da jeg var i e slak sving på e6 i rundt 100km/h. Bykset det frem en stor elg fra venstre side. Jævelen slengte ut en hove og kasta litt jord på ruta mi. Jeg fikk kasta meg litt på bremsen og svingt enda mer til høyre :D Takk og lov!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å salte, slikt er faen meg skummelt altså, har vært med på lignende selv, da eg og far min var på vei til oslo for hente meg bil en gang..dette er en 97' mod 520 og vi lå i 100-110 midt på natta, plutselig sprang en stor elg rett i sida på bilen..det smalt noe sinnsykt! trodde bilen skulle se jævli ut etterpå men den knuste kun førerspeilet, og en liter slev/gaus på panseret..ikkje en stripe eller bulk, helt utrolig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt selv på å kjøre på en elg i dag. Kjørte forbi en bil i nærheten av Hovden og når jeg skulle legge meg inn foran denne bilen kom elgen hoppende ut foran bilen. Skal si det ble rot når jeg sto på bremsene og ikke visste hvilken side jeg skulle svinge til. Det gikk heldigvis greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en lignende, ganske lei, episode her for ca. 1 mnd. Kom kjørende i ca. 110 på mc. Kl var akkurat passert midnatt, og jeg var på vei hjem fra jobb. Plutselig kommer et rådyr løpende rett ut i veien fra en bussholdeplass på venstre side. Da var det bare å kaste seg på bremsene gitt! Kom mer eller mindre sidelengs mot rådyret, og bomma med omtrent en halvmeter! :| Flaks :D Kunne fort fått hils på pilotene SAS/Braathens der gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...