CeRwiN Skrevet Juli 22, 2005 Skrevet Juli 22, 2005 Kjørekomputer selges etter som jeg ikke kan bruke den..... (Den store modellen). selges til hbo. 1000kr!
Hr.smith Skrevet Juli 22, 2005 Skrevet Juli 22, 2005 har du bilde?? Hvorfor kan du ikke bruke den? Jeg har den med 6 eller sju knapper. Vet du om jeg kan bruke denne?
AC Schnitzer Skrevet Juli 24, 2005 Skrevet Juli 24, 2005 Noen som vet om det er mye arbeid å ettermontere Er det med komplett ledningssystem, eller trenger man ikke?
Hr.smith Skrevet Juli 24, 2005 Skrevet Juli 24, 2005 trur at ledningene er lagt opp i bilen din allerede, ellers kan du sjekke det ganske enkelt ved å ta ut klokka og hele den ramma den sitter i, og den under og se etter en klase med ledninger med en stikke på ende med ti hull i...sånn avlang stikke....er rævva på å forklare ting men håper du skjønner...
bimmerdude Skrevet Juli 24, 2005 Skrevet Juli 24, 2005 Hvor bor du? Så kunne vi kanskje prøve om den virker på min før jeg kjøper?
CeRwiN Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Skrevet Juli 24, 2005 Jeg bor i Sauda rundt 2 timer fra Haugesund. Vet ikke om alle pixler funker har aldri hatt gang på den. Han som jeg kjøpte bilen av hadde nettopp kjøpt den.
eriklepe Skrevet August 2, 2005 Skrevet August 2, 2005 jo er interresert, sjekker i morgen om man bare kan sette den store modellen der den små står. Har fri da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå