Gå til innhold

Jeg hater måker..

sax
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg hater måker... var ute å cruiset i Stavanger i caben. Kjørt forbi kaien der det selges krabbe. Minst 10 000 måker svevde rolig rundt i lufta med slitte enderør og bare venta på det perfekte øyeblikket. Plutselig dropper et av krapylene sin dødelige last. Prosjektilet, som minst var på 4dl treffer toppen av frontruta, noe som igjen resulterer i at en sprut av fordøyd krabbe, småfisk og annet snacs lakkerer baksetene og bagasjelokket. FA1 FA1!! Ga gass og kom meg i sikkerhet.

Etter en vask ble alt mye bedre, men neste gang jeg ser den måka så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem hater ikke måker??? Er typisk det hvis du har polert bilen (gjerne to strøk) at de driter vilt og hemningsløst bare for at de ser en blank bil.

Men på den annen side så var det sikkert mange som fikk seg en god latter når du kom der i blankpolert bimmer sax?! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja måsskit og annen fugelskit er noe dritt.. Syre, Må vaskes bort momentant ellers så skades lakken.

Hadde en stor klatt på taket, brukt ca 1 times tid med lakkrens og polering, før det blei bra.

Så budskapet til dere der ute er: Drep så mange dere klarer, enten kjøre over dem, eller mate de med rødsprit.

Måsen er, og blir et skadedyr :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ingen som liker måker? Ser for meg den måken i tegneserien Viggo som flyr bort med et salig glis etter å ha sluppet en klatt :lol: Den er morsom, men skulle vært skuddpremie på ordentlige måker :gunfire:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...