sax Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Jeg hater måker... var ute å cruiset i Stavanger i caben. Kjørt forbi kaien der det selges krabbe. Minst 10 000 måker svevde rolig rundt i lufta med slitte enderør og bare venta på det perfekte øyeblikket. Plutselig dropper et av krapylene sin dødelige last. Prosjektilet, som minst var på 4dl treffer toppen av frontruta, noe som igjen resulterer i at en sprut av fordøyd krabbe, småfisk og annet snacs lakkerer baksetene og bagasjelokket. FA1 FA1!! Ga gass og kom meg i sikkerhet. Etter en vask ble alt mye bedre, men neste gang jeg ser den måka så.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Hadde vært værre om spruten hadde landa litt lavere, alså i tryne ditt Arti å kjøre med munn åpen da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 jeg har måtte bytte parkplass pga måkedritt hver eneste morgen. Dette er fordelen med å ha en rød bil, den kommer aldri måkedritt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Hvem hater ikke måker??? Er typisk det hvis du har polert bilen (gjerne to strøk) at de driter vilt og hemningsløst bare for at de ser en blank bil. Men på den annen side så var det sikkert mange som fikk seg en god latter når du kom der i blankpolert bimmer sax?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butch Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Hater måser jeg og... De eneste som hjelper er å knerte måsungene før de lærer å fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Er forresten ganske kult og se en full måse. Dynke loff med rødsprit, tar ikke mange min før de blir morsomme og se på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 hehehe....shit happens sax fikk deg nyvaska bil da vaffal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Kompiss av meg hadde en gammal bil. Han hadde mås-shit(trøndersk) på taket i 2 uker. Da han fjernet det var lakken misfarget under. Bilen var knall gul,under mås shiten var den hvit. Harde saker det der..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butch Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 ja måsskit og annen fugelskit er noe dritt.. Syre, Må vaskes bort momentant ellers så skades lakken. Hadde en stor klatt på taket, brukt ca 1 times tid med lakkrens og polering, før det blei bra. Så budskapet til dere der ute er: Drep så mange dere klarer, enten kjøre over dem, eller mate de med rødsprit. Måsen er, og blir et skadedyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Cab'ers store skrekk! Ventar berre på at det skal skje med meg og..uff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 ha en hagle eller et eller annet skyte våpen i bilen da? vis du får bære tillatelse.. hehe.. da lever ikke måkene lenge..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 hvem gjør ikke...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2005 Hadde bilen inne til rengjøring/lakkrens i dag igjen. Alt er bra igjen, men ser jeg den måka igjen, eller en som ligner på den så blir det bank.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Men så er vel alle måker ganske lik da..? Så stakkars alle måser på bryggen i Bergen.. Men måser er og blir skadedyr da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Er vel ingen som liker måker? Ser for meg den måken i tegneserien Viggo som flyr bort med et salig glis etter å ha sluppet en klatt Den er morsom, men skulle vært skuddpremie på ordentlige måker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå