Tort Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Ble plutselig litt kreativ i søken på jobb her. Hvis noen vet om noe eller hører noe så hadde jeg blitt takknemlig hvis noen kunne gi meg et tips. Holder til i Molde og er ikke særlig kresen på type jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Ble plutselig litt kreativ i søken på jobb her. Hvis noen vet om noe eller hører noe så hadde jeg blitt takknemlig hvis noen kunne gi meg et tips.Holder til i Molde og er ikke særlig kresen på type jobb. Hva slags utdanning har du da, Tort? Hva er dine kvalifikasjoner å hva gjør du absolutt ikke? Greit å vite for en potensiell arb. giver som ser på disse sidene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Ble plutselig litt kreativ i søken på jobb her. Hvis noen vet om noe eller hører noe så hadde jeg blitt takknemlig hvis noen kunne gi meg et tips.Holder til i Molde og er ikke særlig kresen på type jobb. Hvor bor du? Alder? Utdannelse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 ...trur kanskje eg heller hadde satsa på websida til aetat..hehe! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 si ikke d du. her kan d utrolige skje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 si ikke d du. her kan d utrolige skje. ...ja det er heilt sant! Har ikkje sjekka ut "servicen" på aetat nokon gong så eg veit ikkje korleis det er der heller, men dei er då "markedsledande" på jobbformiddling etter det eg har forstått...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 ...ja det er heilt sant! Har ikkje sjekka ut "servicen" på aetat nokon gong så eg veit ikkje korleis det er der heller, men dei er då "markedsledande" på jobbformiddling etter det eg har forstått...hehe Har vel noe med at når man går på dagpenger så MÅ man takke ja til det tredje jobbtilbudet man får fra Aetat, eller så mister man støtten... Trygdekontoret er sikkert mindre hyggelig... både når det gjelder antall kroner og selvtilliten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 ...ja det er heilt sant! Har ikkje sjekka ut "servicen" på aetat nokon gong så eg veit ikkje korleis det er der heller, men dei er då "markedsledande" på jobbformiddling etter det eg har forstått...hehe Har vel noe med at når man går på dagpenger så MÅ man takke ja til det tredje jobbtilbudet man får fra Aetat, eller så mister man støtten... Trygdekontoret er sikkert mindre hyggelig... både når det gjelder antall kroner og selvtilliten. ...skal i alle fall ikkje verte anklaga for å ikkje å prøve! Trygdekontoret er sikkert ikkje stas å ha på "rullebladet", men det er då godt å vite at dei er der for å fange opp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2005 Ble plutselig litt kreativ i søken på jobb her. Hvis noen vet om noe eller hører noe så hadde jeg blitt takknemlig hvis noen kunne gi meg et tips.Holder til i Molde og er ikke særlig kresen på type jobb. Hvor bor du? Alder? Utdannelse? Bor i Molde, har rukket og dra på meg 28 år og har gått tre år som bilmekaniker samt et år på delelager. Har fra før søkt på stillinger innen bilbransje og andre tekniskrettede bransjer. Merkelig nok har jeg mistet lysten på å mekke bil så jeg søker ikke på mekaniker stillinger. Skulle dere høre noe så blir jeg glad for pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå