Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan fikser de som bygger turbo på 323 det med bensinen? innsprutet er vell mekanisk, så det blir vansklig med en chip? bytter de bare dyser og evnt tilleggssprut? hvorfor bytter mange til 535 lmm? mange spørsmål her...

Skrevet

For det første er det kun mekanisk på e21..k-electronic.

Det er to typer på e30,en med og en uten kaldstartdyse.

Tillegsprut holder inntil videre.

Skrevet

de bruker 535 lmm pga større innsug. di skifter og spjellhuset. men du må bruke kortet i lmm fra den orginale motoren vist ikke blir d krøll. :)

Skrevet

ja d blir d jo. man bruker 535 lmm og dyser og gjerne... men din bil vil drukne av luft og bensin vist du ikke har gjordt mere med motoren. funker ikke på orginal motor..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...