Bmw323i Skrevet Juli 22, 2005 Skrevet Juli 22, 2005 hvordan fikser de som bygger turbo på 323 det med bensinen? innsprutet er vell mekanisk, så det blir vansklig med en chip? bytter de bare dyser og evnt tilleggssprut? hvorfor bytter mange til 535 lmm? mange spørsmål her...
propan Skrevet Juli 23, 2005 Skrevet Juli 23, 2005 For det første er det kun mekanisk på e21..k-electronic. Det er to typer på e30,en med og en uten kaldstartdyse. Tillegsprut holder inntil videre.
Bmw323i Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Skrevet Juli 24, 2005 hvordan vet jeg om jeg har kaldstartdyse eller ikke? er det ingen som vet hvofor de tar lmm fra 535?
Kjell Rune Skrevet Juli 24, 2005 Skrevet Juli 24, 2005 de bruker 535 lmm pga større innsug. di skifter og spjellhuset. men du må bruke kortet i lmm fra den orginale motoren vist ikke blir d krøll.
Bmw323i Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Skrevet Juli 24, 2005 så de bytter innsug for å få inn mer kald luft? det blir vell raskere "svar" på motoren og da?
Kjell Rune Skrevet Juli 24, 2005 Skrevet Juli 24, 2005 ja d blir d jo. man bruker 535 lmm og dyser og gjerne... men din bil vil drukne av luft og bensin vist du ikke har gjordt mere med motoren. funker ikke på orginal motor..
Bmw323i Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Skrevet Juli 24, 2005 har ikke planer eller noe slikt, jeg har bare alltid lurt på hvorfor de bytter til 535 lmm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå