ØyvindB Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 jeg har kommet til skade å ha 2 identiske ratt til bilen min, er det noen som er interessert i å kjøpe etter airbagratt til E34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Vil heller ha skinnsetene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet August 4, 2005 Forfatter Share Skrevet August 4, 2005 De er ikke billige, rattet ble forresten sendt i retur til han som solgte meg det, igår. Setene passer forresten bare i touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Ok. har lyst på skinnseter men er vanskeleg å få tak i pluss at det er dyrt. kor mykje måtte du ut med for dine. Dei var veldig fine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet August 4, 2005 Forfatter Share Skrevet August 4, 2005 De kostet rett over 100 000, men da fulgte det med en bil på kjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå