Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er så dumme at dem går etter listepris på en slik bil som dette? Den er for spesielt interesserte.. Så den går nok for mere enn listepris om det kommer en som er ute etter denne bilen..

135k er bra mye penger, men det blir nok en smule dyrere om man skal bygge bilen slik selv.. Trur ikke selger går i pluss..

PS: Kan hjelpe deg et stykke ved å kjøpe AVIC-X1'n.. Send med PM med pris!

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

135 000 er ikke dyrt, er soskenbarnet til selgeren og jeg vet at han har brukt vanvittig mye penger pa den bilen, sa han gar mye i minus men han var vist gira pa cab.. men vet ikke om han helt har bestemmt seg, han skulle egentlig ha 150 og taper enda rundt 100 000 pa bilen

• 3 weeks later...
Skrevet

Da var brock felgene i hus! ble helt rått, har byttet vannpumpe og slurevifta + at jeg har kjøpt nye klosser+ skiver rundt på hele bilen. Ingen interresert? bilen er nettopp eu-ok! Ring 99340167/41444920 hvis noen skulle være interresert.

Skrevet
135 000 er ikke dyrt, er soskenbarnet til selgeren og jeg vet at han har brukt vanvittig mye penger pa den bilen, sa han gar mye i minus men han var vist gira pa cab.. men vet ikke om han helt har bestemmt seg, han skulle egentlig ha 150 og taper enda rundt 100 000 pa bilen

taper 100.000,- fortsatt ved et salg på 150? :shock: for alle de penga hadde han kunne godkjent ombygd den til M3 og mer til.. 135.000,- er uansett mye for en 320 sedan

Skrevet

135 er ikke mye for denne bilen, kun stereo koster 100 000 ny og den er kjøpt det siste halve året

! desutten kostet felgene m/nye dekk 30 000. men men er jo ikke opp til dere og vurdere hva den er verdt da jeg vet hva jeg har brukt av timer, penger osv på bilen. Desutten må den ses da lacken ikke vises skikkelig på bildene

Skrevet

Syns prisen er helt grei, ta i tanke alt arbeid det er lagt i bilen og stor stereo, spas. lakk, fine sko og annet..du får nok det du vil viss du er tålmodig :wink:

Skrevet
135 er ikke mye for denne bilen, kun stereo koster 100 000 ny og den er kjøpt det siste halve året

! desutten kostet felgene m/nye dekk 30 000. men men er jo ikke opp til dere og vurdere hva den er verdt da jeg vet hva jeg har brukt av timer, penger osv på bilen. Desutten må den ses da lacken ikke vises skikkelig på bildene

man får dessverre ikke igjen det man har i utgifter på stereo,felger,lakk,arbeid etc..

min 325coupe hadde felger til 17. lakk til 30. Stereo til 55. styling til 30. ++++++ Men kan ikke ta alt det i beregning når man skal selge..da skulle jeg hatt langt over 200 for den i tilfelle..

hadde det vært noe større motor,lavere km.stand så hadde jeg sagt meg klart enig i prisen.

Men for all del Pen bil :) Sleng den inn i motorbørsen så forsvinner den nok fort :)

Det er jo tross alt bmw ;)

Skrevet

Har ikke noe stress med og selge bilen så venter bare til jeg får det jeg vil ha, er mange interreserte så.... Og som sakt bilen er RÅ!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...