_plextor_ Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Jeg har nå en bmw e30 89 mod. Det sto i en 316 motor, og har nå satt i en 318 motor 94 mod.. Men trenger jeg å bytte hjerne, ledningsnett, og innsprøytning? Eller kan jeg bruke den gamle hjernen, ledningsnettet og innsprøytningen? Noen mener at jeg kan det, men er ikke sikker.. Takker på forhånd for god hjelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 så lenge der er mulihet for å bolte på alt av følara; fordelar, o.l. ser ikkje ej probleme. men er det samme motortype da? m10 mot?? eller samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Du trenger hvertfall hjernen etter hva jeg har fått med meg. Var visst ganske forskjellig styring på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 styringa skal ikkje ha noke å si så lenge du bruker heile el-anlegge fra gammle motoren.. men er nå ikkje sikker på om motoren fra 89 til 94 er den samme, dette må vi få vite først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Regner med at det går greit å bruke det gamle ledningsnettet, begge motorene er vel M40 med motronic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 316... er d ikke gasser på den?? eller er jeg helt borte nå. mener d var først 318 som kom m ed innsprut... mener 316 har elektronisk gasser jeg da men så holder jeg jo ikke på med slike 4ere heller da... 6 rules.. så lenge d ikke er m3 da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå