Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg omsider fått en pris

2000 NOK per enhet eks. mva og frakt i Norge. Totalt blir det 2550 ferdig i postkassa. Du sparer med andre ord 300 kr og endel arbeid på å bli med. Alle som vil ha må sende PM så avtaler vi resten.

Dette er ikke G-tech, men en mye bedre modell av type Veypor. Den har følgende viktige egenskaper:

Tid 0-100 km/t

Tid 1/4 mile

Effekt i Hk

Moment i Nm

Girindikasjon

Turteller

Shiftlight

Speedometer

G-krefter

Datalogging med software

Og MYE mer

Mål: LxBxH: 99x76x20 mm

For info sjekk ut:

http://www.veypor.com/carveypor.html

http://www.veypor.com/features.html

http://www.veypor.com/specifications.html

Skrevet

I forhold til en G-tech måler er det jo en del monteringsarbeid da.

Spesielt den hjulsensoren virker litt jalla.

G-tech plugger man inn i sigarett tenneren og thats it.

Hvilken pris regner du med ferdig levert?

Skrevet

Hjulsensoren er nødvendig for å ha flere fasiliteter og ikke minst mye bedre nøyaktighet. Greit med speedometer til 650km/t? Hehe..Det eneste som er forskjellen på installasjonen om en skal sammenlikne med G-tech funsksjonalitet er ledningen til coilen for å hente turtallssignalet. Dette ordner g-tech gjennom sigarettpluggen.

Utgangsprisen jeg har gitt på bilforumet er 2200 + mva og frakt i norge. Dette vil nok bli bedre jo flere som er interessert. Er i forhandlinger med produsenten akkuart nå :)

Skrevet

12131703359.jpg

hva med rpm signalet for oss med 6 coiler og 6 sylindre? det er jo de aller fleste bmw etter 1990.

Hvilken pris er det snakk om å få til her? og hvorfor gruppekjøp av noe som kan sendes i en liten pakke?

Skrevet
Hvilken pris er det snakk om å få til her? og hvorfor gruppekjøp av noe som kan sendes i en liten pakke?

Sikkert for å få grupperabatt? ;)

Skrevet

Jeg ser den Gunnar, men på noe som koster ettpartre tusen så skulle rabatten vært rimelig heftig før jeg gadd å invitiere en haug med ukjente til å handle sammen med meg.

Det er jo bare å be om at ting tar lang tid, og at det blir krøll med betalingen.

med den prisen som ligger på online butikken så kan jo hvem som helst få den for 2166.9453NOK før moms og frakt med dagens kurs.

men nå skal jeg ikke være vanskelig, jeg synes bare det virker upraktisk med gruppekjøp på slike ting, jeg har forståelse for dekk ol. der frakten spiller stor rolle.

jeg er nok litt paranoid :)

Skrevet
12131703359.jpg

hva med rpm signalet for oss med 6 coiler og 6 sylindre? det er jo de aller fleste bmw etter 1990.

RPM signalet kan også hentes fra instrumentpanelet. Skulle der være problemer har Veypor meget god kundeservice.

Fraktkostnad per enhet blir mindre og er vi mange nok vil nok rabatten vise igjen..Angående folk jeg ikke kjenner osv. skal alt forskuddsbetales. De som ikke betaler innen fristen blir enkelt og greit ikke med.

Skrevet

Nå har jeg omsider fått en pris :)

2000 NOK per enhet eks. mva og frakt i Norge. Totalt blir det 2550 ferdig i postkassa. Du sparer med andre ord 300 kr og endel arbeid på å bli med. Alle som vil ha må sende PM så avtaler vi resten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...