Hr.smith Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 hei! Hører noen knekklyder foran ved hjula når jeg svinger....både i høy og lav fart, noen som vet hva det kan være? Styreledd bærekule foringer...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Hva med tannstanga? Har du hull i noen av belgene og det kommer vann og dritt inni der, kan det gå tørt og du vil få slike lyder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 var litt sånt med meg å..skiftet bærearm, foringer og bærekule.. Borte vekk nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Ble litt usikker nå..skjønner ikke helt hva du mener med "knekk" lyder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 er ikkje et rasande gåent hjullager da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2005 hjullagera er ganske nye, bærekulene er ok, bærearmen har ikke vært bytta på lenge trur jeg. Er ikke så lett å forklare den lyden men det høres ut som slags klunke/knekk lyd..hehe...håper ikke det er tannstaget for det er dyrt har jeg hørt!! dette skjer som sagt når jeg svinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 skjer det mens du svinger, eller når du kjører i sving? altså, kommer lyden hvis du står stille? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2005 den kommer når jeg kjører og svinger dvs i en sving, uansett fart. Lyden kommer ikke når bilen står stille. Hvis jeg feks starter å kjøre og svinger kommer den lyden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 hvis den kommer i svært lav fart kan du kanskje få en kompiss til å gå ved siden av bilen og finne ut hvilket hjul den kommer fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2005 ja kan prøve på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2005 skal bort til et bmw verksted nå å høre om de kan sjekke ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_ Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Drivknuta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2005 heldigvis tok jeg en titt under bilen før jeg sløste bort penger på verksted! Var ytrebærekula på høyre side, indre bærekule på venstre side, og av en eller annen grunn har jeg klart å sette fjærene feil vei! Altså opp ned....vet ikke om det har noe å si, mener at jeg syns de så like ut i begge ender! Sloss med bærekula på høyresiden igår te nesten kl ett om natten! Nå ska jeg ut å kjøpe til andre siden!=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå