K Landre Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Hei. Er det dette som er bilen til CSITurbo eller? http://www.midtnorskgatebil.com/VisMedlem.php?medlem=63 Jævlig fin bil i hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Jepp den er min..... ser litt anneledes ut nå... fått nye felger og div andre forandringer.. Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Legg ut noen bilder da \:D/ Gamle 6-serien ruler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 på prosjekt siden ligger bilder vettu! å på galleriet, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Har ikke noen bra bilder av hvordan bilen ser ut nå men om jeg får de delene jeg trenger til uka så kommer det bilder til helga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Utroli heftig bil. Bra jobba! Har du hatt noe problemer med B36'n? Ifølge folka på BMW CCN skal den være mer slitesterk en B38'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2005 Har ikke noen bra bilder av hvordan bilen ser ut nå men om jeg får de delene jeg trenger til uka så kommer det bilder til helga... Ja! Må få på noen bilder av bilen din ja.. Du bor i molde du ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Har ikke noen bra bilder av hvordan bilen ser ut nå men om jeg får de delene jeg trenger til uka så kommer det bilder til helga... Gleder meg til du får ut noen skikkelige bilder av den Rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Utroli heftig bil. Bra jobba! Har du hatt noe problemer med B36'n? Ifølge folka på BMW CCN skal den være mer slitesterk en B38'n? Jeg har enda ikke starta den motoren... mangler fortsatt noen små deler som kommer tirsdag/onsdag.... Den er også nyoverhalt så den her burde ihvertfal være i rimelig grei stand... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Har ikke noen bra bilder av hvordan bilen ser ut nå men om jeg får de delene jeg trenger til uka så kommer det bilder til helga... Ja! Må få på noen bilder av bilen din ja.. Du bor i molde du ja? Jeg bor nok i Molde ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå