Neonlars Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Legger ut noen bilder av bilen min. Syntes det kan være litt gøy å høre ekspertenes syn på bilen Muligens litt dårlig kvalitet på enkelte av bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Pen den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Nyyyyydelig e30!!!!!!! Intresert i å selge/bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Den så meget bra ut.. Hva med å bytte ut nyrene med originale ? det hadde hevet bilen ett hakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 En alldeles prakfull E30! Å du som hadde tenkt å bytte til deg GTS kit...! Et spørsmål: Intressert i å selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Oida, DEN var pen ja, steike.... behold sotede nyrer og shadowline looken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Hva er forresten de mørke firkantene ved tanklokket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2005 Mange positive svar her. De svarte firkantene bak ved tanklokket er et slags flagg som forrige eier festet på.. Ser bedre ut i virkeligheten enn på bilder. Til dere som lurte på salg/bytte: Må se det litt an til høsten med tanke på skole osv, men er ikke uaktuelt.. Vet ikke helt hvor mye det er mulig å få for den.... Er nyrene de rillene i grillen eller er jeg helt ute og kjører?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Nyrene er de to "firkantene" midt i grillen... Du bor i bergen? Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2005 Stemmer det. Du også da? Hen i Bergen holder du til da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Jeg bor litt utenfor, Knarvik... Ikke sett bilen din live Men du kunne trengt noen nye felger da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2005 Jeg bor litt utenfor, Knarvik... Ikke sett bilen din live Men du kunne trengt noen nye felger da... Lettere sjokkert.. hehe.. Har fått høre at de felgene er det råeste til E30 av mange folk, men smaken er som baken heter det vel..? Neon grunn til at du ikke likte de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Tja, de var hvite... og jeg syns ikke de passet til bilen Men så er jeg mer fan av 5-eikede felger, helst med kant da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 ååååååååååååååååå!!!!!!!!! Den var RÅLEKKER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Nice E30 kamerat Hva er dette for styling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå