BMWE30M3 Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 heisann... er helt ny her på forumet og har akkurat gått til innkjøp av min første bmw. det er forøvrig en 86 bmw e30, ombygd med e36 bmw m3 motor... trenger noen deler: Hanskerom Deksel under rattet, som skjuler ledninger +++ indre dørhåndtak på førersiden instr. fra e30 m3 diff fra e30 m3 e36 m3 bremser rundt om felger med riktig boltsirkel til nye bremser bakseter fra e30 m3 lommeboka er ikke stor for tiden, så håper noen har dette billig. er også intr i diverse styling, trenger noen cleane sideskjørt og en bakfanger no lignende m-tech 2. mvh andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 bare ett spm. hvor kjøpte du den bilen fra?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 har sideskjørt m tech 1(ligger på qxl) og så har eg sikkert noe av interiør delene, men de må eg sjekke hvilken stand de er i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30M3 Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2005 bare ett spm. hvor kjøpte du den bilen fra?? den ble kjøpt fra smøla... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 bare ett spm. hvor kjøpte du den bilen fra?? den ble kjøpt fra smøla... rett over fjorden her assa..det er vel Daniel sin det da(han med Automote sin krakkelakkerte 320 som var månedens bil her)... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detai ... te=default Ser vogna i "låven" i bakgrunnen der å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30M3 Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2005 stemmer det... men er det ingen som har noe av det jeg trenger? får vel høre med gs bildeler eller noe da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PMyrvang Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 jeg har hanskerom, deksel under rattet, og indre dørhåndtak... 600+ frakt??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå