Infinity Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Ja, ser mange annonserer at de selger lykter til coupe/cab, men det er da likt på sedan og er det ikke?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Coupe baklykter er ikke det samme som sedan sine. Coupe sine lykter eller litt bredere, mens sedan litt mer høyere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Sedan har egne lykter bak Coupe og cabriolet har samme Touring har egne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Mens foran er det likt på alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Mens foran er det likt på alle Hovedlykten ja, men ikke blinklysene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2005 Ok.. Takker for svar:) Blinklys er likt på coupe/cab da antar jeg? Ikke noen av dere som har noen front/bak lykter? Vann i baklyktene mine gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Og så er det egne på compact da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Ok.. Takker for svar:) Blinklys er likt på coupe/cab da antar jeg? Ikke noen av dere som har noen front/bak lykter? Vann i baklyktene mine gitt.. Ble helt forvirra jeg,skulle du ha til sedan el cab/coupe? Jeg har noen liggendes til cab/coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2005 Var nok til sedan jeg skulle ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå