S3T Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 Hartge H35 front: Hartge fronten er litt bredere en vanlig, så jeg tror det kommert til å passe bra sammen med skjermbredderene Innvendig: Her skal det rust sveisest og lakkes svart. Orginal stolene blir byttet ut med to bøttestoler og baksete er fjernet for lengst Under: Diffen som står på nå skal byttest ut med enten en orginal sperre diff eller en Quaife diff. Det blir avgjort forhåpentligvis rett før denne raser
TSL Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 hvordan fjærer og stødtdempere er det på bilen? hvor handlet du dette og hva kosta det? syns det var gule koni der.?.
S3T Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 Det er FK Highsport coilovers fremme med tilhørende fjører og dempere bak. Den er høydejusterbar bake også. Dette ble kjøpt på Ebay.de visst jeg ikke husker feil, men det ble et lite helvette igrunnen. Fjørbena ble sendt til Tyskland for å bli byggt om til coilovers, men det tok omtrent 10 måneder før jeg fikk de ferdige coiloversene tilbake. Husker ikke helt prisen, men jeg tror det var ca. 5-6000 for hele settet, men det var en nice price siden det gikk så lenge.
S3T Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Den kommer fra en Chrysler Voyager 3,0 mener jeg på det var. Ellers er det ikke noe nytt.. Ble ikke jobbet på bilen i julen og nå har jeg nettopp komt hjem fra sjø, men jeg skal jobbe litt på bilen nå de neste ukene.
Skimmy Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 bi grumt, passer bredderne bra? kompis av meg har noen liggende. kunne vært kult å fått på
E30_Dale Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 Nice prosjekt nice bil. Hvilken effekt er vi ute etter her da i dette prosjektet? Nm og HK?
ehrnst Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 what's up, boys. Jeg har rukket en banekjøring alt:P
S3TR Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 @ ehrmst Du har rukket å få luftet bilen på bane ja Som du ser, det lønner seg dårlig å hjelpe andre Her skjer bortimot ingenting! Kanskje eieren ser dette og får uventet inspirasjon? @ E30_Dale Alt over 300 hk er godkjent
ehrnst Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 haha....du skylder på meg nå eller? den er tynn, men skal ta det til meg:p se å få litt fart på sakene her nå
eirikbr Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 sinsykt tøft prosjekt mye som står igjen får å bli ferdig nå da?
Kimmit Racing Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 kan du ta bilde med bredding på?ser spennende ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå